Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Jeanette Inkerö - 2 juni 2012 16:36

Ibland ställs man inför beslut fortare än man väntat sig...fy fan vad jag tycker det är jobbigt att heta Jeanette ibland...tror att jag inom en ganska snar framtid måste bestämma mig för om jag ska leva själv el inte oavsett vad jag springer på i livet...men hur lätt är det då man är en passionerad flicka och älskar dramatiken....lördags mys har iaf gott över till mina barn...den sanna kärleken och den viktigaste...nu soffmys...


Mina änglar....å jag..  

Av Jeanette Inkerö - 2 juni 2012 07:59

Vakna kl 06....av som strålade och en liten gosse jämte mig....fattar inte riktigt hur jag kan vakna så tidigt, men måste väl ha med åldern att göra, mycket som har ändrats sig efter 40...hihi


Igår var då en händelserik dag...operation av min lillepojk och senare ett antal 1000-lappar fattigare...då jag bet av min kindtand....men som jag brukar göra får jag se det från den ljusa sidan..vi pratar bara om pengar och en jävligt snygg tandläkare...:-)


Idag är det iaf en speciell dag...en dag jag sett framemot ett litet tag...lite nervös oxå men det hör väl till...efter över 500 sms på en månad ska det bli lite middag och en del tjöt....bara slippa allt skivande över en telefon känns ju härligt... .....


Min värld njut av eran lördag det ska jag göra....puss och kärlek.. 



Ovido - Quiz & Flashcards