Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Jeanette Inkerö - 28 juni 2012 23:52

   

Av Jeanette Inkerö - 28 juni 2012 23:50

 

Av Jeanette Inkerö - 28 juni 2012 23:37

..Några ord.....har haft en helt magisk, lyckad dag men mina kära...Varit hos Anna och Tomas på Orust myst, badat, ätit gott och bara varit sådär avslappnat härligt...känner mig lyckligt lottad med sådan vänner härlig barn och framför allt kärleken...   


Väl hemma igen....låg det där fruktansvärda brevet på bänken.....suck...och inte blev det lättare när jag öppnade upp...nej min vänner..ännu en gång vinner han...suck..blev så låg och ledsen...kände mig helt plötsligt så orkeslös och huvudvärken kom smygande...   ja någonstans så visste jag ju att svaret skulle bli detta, men man slutar ju aldrig att hoppas...ja..får se vad som händer nu...suck igen!!!


Ska iaf sova nu...ladda styrka och energi...en ny dag i morgon som är välkommen...


puss och sov gott....  





Ovido - Quiz & Flashcards