Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Jeanette Inkerö - 10 juni 2012 11:14

Visst är det härligt att vakna på morgonen och känna det där leendet på sina läppar..mmm gjorde jag i morse...  

Är mycket som bubblar i min hjärna idag känner jag men samtidigt svårt att få ner det i ord, vet inte riktigt hur jag ska formulera mig...hmmm...är ju väldigt underligt att man kan köra fast i sina tankar men tydligen så kan det inträffa....


Men en sak vet jag att man ska inte förlita sig för mycket på någon för denna någon litar oxå mycket på någon annan...vissa människor vill att man ska vara ett oskrivet blad liksom inte finnas med i sagan...men jag bokstavligen älskar sagan så jag är gärna med och bestämmer handlingen och hur det slutar...


Som alla vet finns det alltid avensjuka och att missunna andra framfång och lycka...men jag känner att låt eran magkänsla bestämma, så är det för mig iaf...


Nu ska jag åka å träna iaf...och boka lite kunder...många som vill blinka med lång fransar i sommar...helt rätt...kommer säkert att skriva lite senare ikväll när jag fått in lite sköna endorfiner i kroppen..   Puss och kärlek...  






Ovido - Quiz & Flashcards