Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Jeanette Inkerö - 12 juni 2012 22:32

   Och hur gått och härligt är nu inte detta, så mysigt när det ligger någon där bakom en  , men faktiskt så tycker jag att efter en stund så somnar nog jag lite för sig själv..för jisses vad varmt det kan bli...iaf för mig...tror banne mig att jag har hamnat i klimakteriet...hehehe..iaf en gång i månaden...sååååååå varm som jag blir..ett element typ...


Varit en toppen dag....massa goa sms, en härlig chef, lite fika, lite shopping och så avslut med fransar...nu sitter jag här och har tänkt å gå till sängs..men insåg att jag hade lite disk och tvätt att ta hand om..finns alltid så himla mycket att göra när man är mamma och kvinna...hihi...självklart för mannen oxå..ska inte glömma honom...mmm


I morgon är en ny härlig dag en dag av förväntan en dag med nyfikenhet...längtar..vill sova sked snart...


Puss och natti min värld....  




Ovido - Quiz & Flashcards