Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Jeanette Inkerö - 25 juni 2012 16:56

...denna härlig butik   men den sköna personalen..man blir glad av att få handla där...i underbara Kungälv...känns lite som om man tar sig en dusch hemma..man möts av leenden, ibland en kram el klapp på axeln...väldigt avslappnat...gillar det...

Idag blev det i alla fall lite goa produkter till min kärlek...mmm gillar å skämma bort..så mysigt...prova själv en skön handkräm...kan bara rekommendera .....köp den...jag hade lena händer innan men nu är de sammetsliknande...  fanns nog i fler lukter skulle jag tro, men denna blir min nya favo...köpte en till mannen oxå..om inte annat kan han ha den i bilen så man inte står utan vi ev längre färd...gäller att vara runt om kring sig...hihihi... 


Snart är det fredag och då lär la luften gå ur Kungälv för ett par timmar....Rockfest...i parken...ska blir skojig blir nog att ta med sig kameran...vet ju aldrig vad man kan få fångat på bild...fniss...


Och innan jag glömmer det...skit trist att sova själv...gjorde det inatt...jag fattar mycket men den grejen fattar jag inte....saknar kärleken...


puss och kram min värld..hörs i morgon...  





Ovido - Quiz & Flashcards