Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Jeanette Inkerö - 6 juni 2012 21:44

Å vad jag drömmer om min Ateljé/studio...vill ha nu...så jag verkligen kan sätta igång med allt jag vill göra...måla,fota, mera fransar och annat mys..

Idag när solen är framme så väcks det alltid så mycket känslor i min kropp och så mycket som jag vill och önskar mig att få gjort...har iaf haft 3 kunder här idag och den sista var en frisk fläkt som jag gilla mycket..ska bli mysigt att lära känna henne lite mera..för det är faktiskt så man gör känner jag när man träffas lite så här i hemma miljö och sedan är jag ju en rätt öppen person om det nu är någon som missat det...heheh..


Visst kan jag måna om min integritet och det gör jag, men samtidigt så är det väldigt dubbel jag älskar att skriva och blottar mig då...så ibland kan man ju undra hur jag kanske tänker..men som vi alla vet så älskar man att läsa när det går lite mer in på djupet...sådan är jag iaf,,stimulerande läsning och gärna själv biografiskt..fastnar så där härlig i ens tankar och kan gå å klura lite under hela dagen på ev ett inlägg...


Min dag har iaf avslutats med lite grill med alla mina barn och granne, lite tjöt och vin..känns som en riktigt bra nationaldag....


hitta ett par mysiga bilder...inte för att min Ateljé ska se ut så....men mysigt ser det ut iaf....och jag gillar att få drömma...    


puss och kärlek...snart helg..  

Ovido - Quiz & Flashcards