Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Jeanette Inkerö - 24 juni 2012 22:22

...hur är det egentligen med det där kring jungfrun...el sjöjungfrun som jag nu har fastnat lite för...den nakna kroppen och sensuella höfterna...mmm..hur hon lyckas lura ner sina offer i det djupa blå...ja en flicka från havet är jag ju och igår kände jag mig allt som en sjöjungfru där jag låg på klippan naken ...fniss...herregud...stackar turister som såg detta..trodde la att jag var smått galen...och visst jag bjuder på det...folk kan gått få var med om nått ovanligt och som kryddar till vardagen....och visst krydda det till...mmm..min fina kärlek tappa talförmågan...skratt...ja härligt,  en härlig dag va det och flera sådan ska vi ha...så ut och var busiga...livet är här och nu..  


sov gott min värld....puss och kärlek...

Ovido - Quiz & Flashcards