Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Jeanette Inkerö - 4 juni 2012 20:47

Eller hur??


Träffa en min fina vän Lotta idag...prata om livet över en kopp kaffe...och vi kom fram till att vi våldtar oss själva...herregud vilket jävla ord....men det är ju faktiskt så när man har svårt att gå vidare fullt ut i livet och våga lita igen...frågan är faktisk om vi någonsin kommer att kunna lita igen..på en MAN...självklart hoppas jag ju av hela mitt hjärta att vi kommer att göra det, men nu förtiden delar jag bara ut ett KORT per man och när det är bränt så finns det inga kvar...alla de andra korten har redan brunnit upp...


Idag har jag iaf varit hos gyn...och kan ju bara säga att jag är väldig glad över att han inte är lika snygg som min tandläkare...  hade ju hamnat i ett väldigt svårt läge då kan jag erkänna.... alltid jobbigt med de dejterna men när de väl är gjorda känns det så himla gott...


Sen hem en snabbis och fick gjort väldigt snyggggggaaaa fransar på Madde...riktigt nöjd blev vi båda...


Avslutar dagen ute på Vadholmen...men korvgrillning och brännboll...  


Dags att runda av..i morgon en ny dag och min jord snurrar vidare...

Ovido - Quiz & Flashcards