Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Jeanette Inkerö - 13 juni 2012 20:54

Ja...då hände det...jag är kär och det är så himla gott....Bara bubblar i hela kroppen och jag känner mig sjuk om det går för lång tid innan tel ger ifrån sig ett ljud...plinget ni vet...


Är ju inte så länge vi har träffats och faktiskt var det inte meningen att vi skulle bli kära...men hur kan man bestämma något sådant..ibland sker det ju bara vara sig man vill el ej...men tror nog att jag ville för helvet vad gott....


Han var här idag...fick en present..så mysig..e ju ena som man får nypa sig själv...hihih...och allt kel...bara älskar det...mera kel till folket...ja..så får det bli..kärlek är nått man ska vårda ömt...för det är då ingen självklarhet att den kommer till en i detta stressiga samhälle är det ju faktiskt ett under att man bli kär....och har tiden...


Nu är det bara å låta sig ryckas med i denna sköna karusell...och drömma sig bort i sagans värld...älskar det...hela jag myser...ville bara dela med mig lite av en kärlekstokig flicka...


Puss och kärlek....

Ovido - Quiz & Flashcards