Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Jeanette Inkerö - 18 juni 2012 06:20

Oj vilken helg, fotbollskolan har verkligen tagit musten ur en jag har varit helt slut när jag kommit hem efter att varit med så mycket barn och ledare...lite dåligt med föräldrar men så är det ju nästan alltid..lätt att lämna ungarna och så får man helt plötsligt lite egen tid...tråkigt bara när man missar hela grejen...jaja så är det alla är vi ju inte lika...men vi som varit med och fixat har trivts och kan se fram emot nästa år..nu när jag har blivit "vise-VD:n"....heheh..bland grytorna. 


Ja idag vakna jag tidigt...så mysigt faktiskt...vakna lite till"gud som haver barnen kär..vart man än i sängen vänder sig så är han där med sina händer"...ja ni fattar..så mys på hög nivå...få ju ena nypa sig...varit lite tissel och tassel i helgen...kring vår relation men nu vet våra barn och resten av byggden om vad som sker...ler...


Igår satte jag mig i min bil..drömde mig för det först bort att jag satt i en annan bil..suck är ju så trött på denna "gubbil"  sen drog jag iväg ut till min söta vän Annika...satt och prata lite, och kom in på mina mörka demoner...mmm vi alla har dem säkert men kanske försöker att stoppa undan dem, vilket jag oxå gör men inser att de alltid kommer tillbaka och nu denna gången så måste jag bara möta dem, inte vara rädd...som jag kan bli när det gäller relationer...har insett sen länge att det spelar inte någon roll vilken man det är utan allt handlar om mig själv och lite av min rädsla, men med min styrka som jag oxå har så blottade jag mig igår..och det känns så gott...lyckliga över mycket men framför allt över att jag har så fina vänner, barn och nu en snäll man...


Idag blir det iaf lite egen tid...jobb och så nagelfix....och så närmar sig rättgången på onsdag infinner sig den...blääää...


Önskar er en skön dag i regnet...och som jag hoppas jag ni alla håller tummarna för att sommaren kommer snart....


Puss och kärlek...  







Ovido - Quiz & Flashcards