Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Jeanette Inkerö - 7 juni 2012 20:31

Frihet är nått som man kan se el uppfatta på många olika sett, nått jag känner såhär rakt upp å ner när jag såg denna bilden var hur jag själv gick där i vattenbrynet med fjädrarna i håret och kände den där känslan över att känna mig fri.. tycker denna bild har en kraft över det vanliga, så mjuk sensuell och gåtfull...är just en sådan bild som framhäver sanningen i mina ögon...


Sen finns det ju en annan frihet och det är ju att kunna köpa det man vill.....mmmmm...min söta väninna fick en Dyrberg/Kern ring av mig när vi var på vår flickresa i Spanien...älskar dessa modesmycken man få så mycket för pengarna så till och med en 3 barnsmor kan shoppa glatt...hihi      snygga saker...gillar...


Och så friheten över att få vara den man är, bestämma över sig själv...den känslan har jag haft i flera år nu och gud vad det är häftigt och skönt vill jag aldrig ta bort, vill istället få utveckla den ännu mer...och det ska jag göra när jag har fått min lilla Ateljé....längtar..


Ha en fin kväll solen lyser här ute vid havet och jag njuter på min altan...  

Ovido - Quiz & Flashcards