Direktlänk till inlägg 3 juni 2012

Tattoos....

Av Jeanette Inkerö - 3 juni 2012 20:08

  Söndag kväll....och en minst sagt konstig helg har det varit, en del känslor och gammal minnen har gjort sig påminda..vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det. Men som alltid när jag blir lite låg så får jag en sådan lust att gadda mig igen...och sedan länge har jag vela ha en tiger på ryggen..blir väl inte nu innan sommaren..el varför inte verkar ju som den har stannat av helt...kallt så man får ha pälsväst på sig när man är ute....


Nej men blir nog att vänta till sensommaren...så sugen....  


Kommande vecka är helt galen...fransar fransar och fransar...där emellan jobb jobb och skolutflykter och fotbolls träningar...herregud att träna själv verkar vara svårt att få tid och plats för....men förhoppningsvis så lugnar det ner sig lite när sommarlovet börjar...


Inte många veckor kvar nu till rättegången, ska bli så skönt när detta är över och oavsett vad det blir för dom så kan man lägga detta bakom sig och gå vidare...jag behöver det...kanske jag och änglarna tar en restis....hade varit underbart...


Njut av era söndagskväll....puss och kärlek...  

 
 
Ingen bild

Du vet vem ;-)

5 juni 2012 20:02

Fin du e, och jag håller tummarna för dig så det löser sig på bästa sätt!!

Kramar från din vän ;-)

Jeanette Inkerö

5 juni 2012 20:04

Å tack...ja det gör jag med...kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette Inkerö - 2 mars 2018 14:47

Sällan jag får Nej!! Ja faktiskt så svider det lite i egot men så otroligt bra för mig och så himla stolt över personen ifrågan som sa Nej. Kanske kan tyckas mycket märkligt och konstigt mmm visst det kan jag förstå och hålla med om, men vi är alla o...

Av Jeanette Inkerö - 1 mars 2018 19:15


Livet...   Vad hände vad glömde jag påvägen egentligen? Sitter i soffan och scrollar igenom från år tillbaka på bloggen, jösses vilka ambitioner vilken livsglädje jag hade, så mycket som jag planerade så mycket som jag ville. Undrar lite varför j...

Av Jeanette Inkerö - 24 februari 2015 15:45

Mmmm som alltid när jag känner mig lite låg så behöver jag skriva av mig lite, varför jag dela min tankar här är väl för att kanske få någon slags bekräftelse och gehör utefrån..alla behöver vi bekräftelse på ett eller annat vis.   Just nu är min...

Av Jeanette Inkerö - 27 december 2014 23:28


       Lite lördags tankar i min ensamhet..mannen har somnat och som vanligt är jag uppe sent.    Funderar lite kring rätten om kärlek, har man någon sådan? Hur är man mot den man älskar..sann,ärlig,generös,öm,snäll el ljuger man, falsk, t...

Av Jeanette Inkerö - 15 december 2014 17:37

vill bara gå å lägga mig så att den tar slut och att jag har changsen på en bättre morgondag. För många är ju julen helt fantastisk för alla som har det sådär jädrans bra...lyckliga familjen..vilket jag glädjs med, men med ens då det blir förändring ...

Ovido - Quiz & Flashcards